80/10/10 Életmód Blog

80/10/10 Életmód Blog

Napi étrend 7.

2016. július 13. - Patri21

Reggeli: Honeydrew sárgadinnye és görögdinnye

Ebéd: Őszibarack saláta

⇒ 90 dkg őszibarack, 25 dkg vajsaláta

A salátát felaprítjuk és egy tálba tesszük. A barackot felkockázzuk, a salátára szórjuk és tálaljuk.

+ Egy lime levével megbolondíthatjuk.

Vacsora: őszibarack-ánizskapor leves, gyümölcsös ánizskapor saláta

⇒ Őszibarack-ánizskapor leves: 45 dkg őszibarack, 1 nagy ág ánizskapor

A mangó ¾-ét és az ánizskapor ág ¾-ét összeturmixoljuk, egy tálba öntjük. A többi barackot apró darabokra vágjuk és a leveshez keverjük. Az ánizskapor ág felső részével díszítjük. Nagyon finom!

⇒ Gyümölcsös ánizskapor saláta: 25 dkg római saláta, 25 dkg ánizskapor gumó, 90 dkg gyümölcs

A salátát felaprítjuk és egy tálba tesszük. Az ánizskapor gumót és a gyümölcsöket vékony szeletekre vágjuk és a zöldsalátához keverjük.

Az eredeti (80/10/10 könyv szerinti) receptben az őszibarack helyett mindkét receptben mangó van. Nekem most elképesztően finom őszibarackjaim voltak itthon ezért ezt használtam. Mennyei lett!

A salátát eredetileg szamócával írja, de az nekem nem volt, így én felesben használtam házi málnát és őszibarackot. Az ánizskaprot (édeskömény) most kóstoltam először. Nekem tetszett az íze, de ha valakinek nem jön be, az használhat helyette bármilyen más fűszernövényt, pl. bazsalikomot vagy koriandert.page_4.jpgNapi sport: jóga + Callanetics + Jillian Michaels

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://811eletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr818886448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása