80/10/10 Életmód Blog

80/10/10 Életmód Blog

Első bejegyzés

2016. július 05. - Patri21

 Bevezetésnek azt hiszem jó lesz, ha leírom mit ettem és sportoltam ma.

Reggeli: szép nagy szelet dinnye  (a teraszon ülve, a napsütést élvezve :) ♥)

Ebéd: banán és őszibarack kompozíció, banános-salátás zöldturmixszal

A turmixhoz 2 banánt, 5 közepes salátalevelet és kevés vizet használtam.

Vacsora: sárgabarack, kukoricás zöldségtál, alma

⇒ Kukoricás zöldségtál: 

• Alap: 1 cső kukorica, 1 paradicsom, 1 piros paprika, (¼ fej vöröshagyma)

A kukoricacsőről egy éles késsel levágjuk a kukoricaszemeket. A paradicsomot, paprikát és a hagymát szeleteljük vagy kockára vágjuk. Az egészet összekeverjük.

• Egyéb: Én ma még adtam hozzá salátaleveleket, 1 csíkokra vágott cukkinit, 4 csiperke gombát, és 2 darab paradiót.

A zsenge kukoricának nyersen nagyon finom édes íze van, érdemes kipróbálni. A paprika és a paradicsom ízre és kinézetre is jól passzol hozzá. A többi hozzávaló opcionális, mindenki azt és annyit használ amennyit szeretne.

kedd.jpg

Napi sport:

A bejegyzés trackback címe:

https://811eletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr938867848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása